IS/IT
Elektrotechnika
Strojírenství
Automotive
Dělnické profese
Výroba
Obchod
Nákup/Prodej
Vyhledávání

Project Manager / Facilitator & COO - HW/ SW (70-100.000 Kč)

Exkluzivní příležitost - v rámci interního rozvoje se otevírá tato zcela nová role pro brněnskou pobočku mezinárodní technologické SW firmy. Do našeho týmu hledáme kolegu či kolegyni se zkušenostmi z obdobných pozic, kdy bude působit v uzkém top managementu ve dvojroli = Projektový manažer + Provozní ředitel. Tato role představuje také focal point mezi mateřskou společností v zahraničí a místní českou pobočkou se schopností hájit zájmy české strany a současně umět prosadit / vykomunikovat potřeby manažerů z mateřské firmy - velká výzva. Zkušenosti z prostředí (firemní kultura, osobnosti zaměstnanců) vývoje SW a/nebo HW systémů usnadní začlenění do týmu a tito uchazeči jsou upřednostňováni.

Náplň práce:

  • dohled a vedení SW / HW projektů a činnosti spojené se zajištěním provozu pobočky
  • PM:
  • plánování projektů - stanovení priorit, milníků, alokování zdrojů
  • finanční plánování - práce s projektovým rozpočtem, finančními riziky a dopady na projekt, výkaz finančních ukazatelů top managementu
  • projektové procesy - zajištění, aby vývoj probíhal dle PM a/nebo interních standardů, průběžné vylepšování stávajících postupů
  • projektová dokumentace - zajištění, aby každá fáze projektu v čase jeho přípravy nebo průběhu byla dokumentována dle požadavků (zdroje, rozsah projektu, odůvodnění změn)
  • COO:
  • provozní vedení pobočky a odpovědnost za plánování a realizaci pracovních činností
  • denní operativa a dlouhodobé úkoly spojené s vedením pobočky
  • rozvoj a správa oblastí - infrastruktura, firemní procesy, nákup vybavení, nábor, rozvoj vztahů, finanční plánování, dokumentace, standardy, politika
  • plánování rozpočtu, optimalizace nákladů, sledování a výkaz finančních toků, správa dodavatelů a smluv
  • zavedení ISO
  • zajištění správy a údržby pobočky (facililty management)
  • odpovědnost za oblast nákupu a zásobování, vyjednávání cen a výběr dodavatelů
  • účast na náborovém procesu, odpovědnost za potřebné stavy zaměstnanců
  • přímé vedení dvou kolegů (podpůrné firemní role), všeobecná podpora českého týmu v komunikaci
  • denní komunikace s manažery v zahraničí, dodavateli, zaměstnanci místními i z jiných poboček

Požadujeme:

  • SŠ / VŠ - technický obor výhodou
  • praxe z obdobných pozic - projektový manažer + provozní vedení firmy / pobočky / business unity
  • zkušenost s vedením projektů dle principů projektového vedení
  • praktická zkušenost se SW nástrojem pro sledování a řízení (JIRA, Confluence, MS Project, ...)
  • schopnost řešit organizačně technické úkoly
  • zkušenosti s plánováním rozpočtu + sledováním výdajů
  • zkušenosti s vedením a rozvojem týmu
  • schopnost pracovat v multikulturním prostředí
  • kombinaci technického backgroundu a současně organizačně obchodních dovedností
  • týmová hráčka, asertivní osobnost, "can-do, will-do" přístup
  • angličtina - schopnost komunikovat s vedením, kolegy, zákazníky, dodavateli
  •  
  • výhodou - formální certifikace na projektové vedení

Nabízíme:

  • zajímavé ohodnocení
  • flexibilní pracovní doba
  • 25 dní dovolené
  • cestování služebně do zahraničí
  • příspěvek na stravování
  • občerstvení na pracovišti (káva, čaj, ovoce, sladkosti)
  • příležitost si vyzkoušet speciální přístroje
  • práce v týmu pohodářů
  • lokalita Brno - Střed

Poznámka:

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx) na emailovou adresu d.chvastek@jobscontact.cz. Pokud jste již v minulosti s námi komunikovali, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Kandidáty, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Další pracovní nabídky naleznete na stránkách http://jobscontact.cz/nabidky-prace/.
A co VÍCE? Naše stránky také poskytují ZDARMA službu tzv. AGENTA, prostřednictvím kterého Vám budeme zasílat nové pracovní nabídky, které zvýší Vaše šance získat nové zaměstnání.
Tuto pozci může vykonávat také coo, pmo, projet manager, projektový manažer, provozní manažer, operations manager se znalosté hw, sw, it, prince2, pmp, itil, ipma, pmi.
Zasláním Vašeho životopisu, popřípadě dalších osobních materiálů do naší agentury, udělujete souhlas společnosti Jobs Contact Consulting, s.r.o., se sídlem v Brně, Slovákova 354/5, IČ:03055396 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o Vaší osobě dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Tento souhlas bude platný až do odvolání písemnou formou.

Tým Jobs Contact Consulting, s.r.o., se těší na spolupráci s Vámi!

Informace o pozici

Místo pracoviště

Orlí 708/34, 602 00  Brno-Brno-město, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Mzda

70000-100000 Kč/měsíc

Benefity

Mobilní telefon, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, občerstvení na pracovišti, možnost občasné práce z domova, zahraniční pracovní cesty

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zadavatel

Jobs Contact Consulting, s.r.o.

 

Kontakt

Jobs Contact Consulting, s.r.o.
David Chvastek
Telefon: 00420 604 254 136